Good Mornig ♥

Publikováno: 2011-04-0412:47:59 / / © Lilyen Smitten

Mám ráda, když se ráno vzbudím uvařím si kafe :o) a vychutnávám si jeho doušky.. Nejlepší je to, ale když jsem s přítelem, takto doma to něják neprožívám. Mimochodem ten název: I like coiffie time ? Když jsem byla malá kávě jsem právě říkala coiffie ( cojfie :D) musela jsem to tam dát, připomělo mi to méé mládí .. :) Hrníček co je na obrázku mám moc ráda je velký a dobře se z něho pije, ani nevím od kud je, ale vím, že je maminky a já ji ho moc ráda kradu :D. Co bude dneska ani já sama nevím :/, ale má dojít kamarádka tak si zase poklábosím. Venku už je krásně.. O víkendu bylo opravdu kolem 25° A Já se svím přítelem byla venku jen v tričku aaaa konečně ani netušíte jakou jsem měla radost. Jediné co mě teď na jaře tíží je má alergie :/ aaa je to k nevydržení musím se furt škrábat, jsem flekatana těla jako kráva :D... asi doslova a do tečky.

Právě teď se věnuji bloggu a popojím tu kávičku tekopp co je na obrázku a mohu vám říci, že chutná báječně.. můžete mi závidět. Dneska se mi zdál opravdu divnej sen .. nebudu ho rozebírat :D , ale není to nic úchylneho či sprosteho, ale spíše nesmysleného .. co jiného u mě čekat :D. Teďkom se asi vrhnu ještě na focení, protože je super světlo a chci nějáke nové fotky. Sebe fotit teď nebudu až odpoledne třeba :D nechce se mi koukat na muj ksichtík po ránu.. no po ránu už je 12 hodit, ale neřešme to.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
RSS 2.0