Hello People ♥

Publikováno: 2011-04-0815:24:55/ / © Lilyen Smitten
Ahoj dnešní den bude báječný.. a proč? Přítel bude semnou už se na něj strašně moc těším :) a co vy?? Co budete dneska dělat? Už máte také nějákej plán? :) .. Já nevím co vymyslíme, ale doufám, že něco jooo :). Venku je dneska sice pod mrakem, ale je fajn vzduch konečně se mi fajn dýchá, včera jsem myslela, že omdlím :D... bylo mi děsně šoufl ...Umm dneska jsem se douvěděla super zprávu. Příští týden budu fotit kamarádčiny kamarádky na Tablo a budu mít za to slušné penízky už se moc těším a už vím co si pořídím.. :) ale to neřeknu zatím to nemám, až to bude tak ukáži :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
RSS 2.0