I love big long hair ... ♥

Publikováno: 2011-04-0116:40:05 / / © Lilyen Smitten
Zbožňuji dlouhé a husté vlasy. Příjde mi to dokonalé, sexy, roztomilé a tajemné.. nevím možná, že tento styl vlásuů je pro mnohé dívky nudný a nemoderní, ale mě pžíjde, že dlouhé a husté vlasy budou vždy nejdokonalejší.. protože čím delší tím víc sexy... je to můj názor. Někomu se líbí krátké a to nikomu samozřejmě neberu..každý má svůj styl. Já jsem si našla také svůj a zůstávám už od malička na dlouhých vlasech..  ano párkrát se stalo, že jsem šlado mikáda a nebo jsem měla asimetrický účes, ale to už je za mnou .. Jak sem minule psala měla jsem dokonce na hlavě snad všechny barvy... byla jsem šílená ♥ šíléná jsem až do teď, ale už se trošku krotím přeci mi je už 19let :D stejně si připadám na 15 a taky tak vypadám, takže nebudu si nic nalhávat. Co se týče mých vlasů teď je mám tmávé až do černa.

Cítím se v nich být zajímavou.. možná někdo mi říka,že vyadám jako sněhurka, ale mě je to fakt někde. Líbí se mi totiž styl Asiatek.. vypadají tak rostomile a přitom jsou k sežraní. Miluji jejich vlasy ..majá neskutečný oběm a vymýšlí stále šílené účesy a když se podívám, každá je sama sebou a každá ma svůj styl a to se mi na nich nejvíce líbí... Tady v České Republice je to o ničem.. každej se bojí jít do extravagantní módy, protže se bojí co jí ostatní řeknou, ale něco vám řeknu kašlu na takový lidi .. ja budu nosit co chci a pokud někdo ma blbé kecy tak je to jen o tom, že módě absolutně nerozumí... takže pokud máte fialové, zelené či modré vlasy... kašlete na všechny je to vaše já a pokud se to líbí lidem které znáte tak přeci co řešit ... lidi jsou prostě někteří sobci.. a tak to bylo a tak to bohužel bude...


Kommentarer
Postat av: Zuss

Já taky zůstávám u dlouhých vlasů, jsou prostě nejkrásnější!.)

2011-04-13 @ 11:12:43
URL: http://time-for-biscuits.blogspot.com
Postat av: Blondýna

Kdypak bude další článek? :)

2011-06-27 @ 21:27:49
URL: http://charmer.blog.cz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
RSS 2.0