Im death ... pfff

Publikováno: 2011-04-18  12:12:55/ / © Lilyen Smitten

Ach jo.. jsem naprosto vyčerpaná.. Proč? Zkuste upravovat fotky 2 dny v kuse.. a být tak strašně moc unavený. Neupravovala bych to, ale musím :(. Fotila jsem fotky na tablo a těch lidí no mazec.. :(. Připadám si jako bych ztratila oči :D.. či co. Dneska je venku krásně asi se půjdu projít a nadýcham se čerstvého vzdoušku už se těším mooc mooc :) Mám mlhu před očima :D no vážně. Dneska je pondělí a já už chci zase pátek .. :) nebo aspon čtvrteeeek ♥ Co jak jste si užily víkend? Ja fajn :) až na to, že jsem se moc opila a už nechci nikdy tak moc pít fůůj. Jo já vím to říká každej, ale já to asi vážně moc přehnala :D.. aaaa stydím se za sebe ani si nepamatuji cestu domů a to jsem šla s přítelem který byl taky trošku .. ale ne tak jako jáá to vím .. Mám hlad tak si jdu něco udělat .. zatím páááo ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
RSS 2.0