Inspiration day ♥

Publikováno: 2011-04-0412:47:59 / / © Lilyen Smitten

1. Cutie Schoes : chtěla bych si pořídit nějáke krásné sladké botičky ty dvoje co mám na obrázku jsou krásné.. ty černé jsou z forewer21 našla jsem je na internetu a byli tam na naše za 280,- kč což je parádní .. :) ale tento měsíc pojedu na nákupy do olympie takže se podívám zda tam nenajdu podobné .. :) už se těším.

2. Crazy Ring : Ooo dokonalý prstýnek .. mám pro takové zajímavé slabost... ale nevím kde takový sehnat :/ vrr.. na netu jsou strašně, ale strašně moc drahé ..  možná se mi někdy poštěstí .. :P

3. New Iphone 4 : Ten telefón je úplně úžasný .. aw ten design a vše co se v něm najde no paráda až na tu šílenou cenu .. 15 896,-  :D aaa za to bych měla lepší počítač , ale dejme tomu třeba až budu vydělávat ..

4. Flower Photos  : Zbožnuji fotografie s květinama. Chci také začít fotit květinky, ale až začne všechno krásně rozkvétat jsem zvědaváá :) jupíí ♥

5. Crazy Tops : Poslední dobou co koukám na We♥it tak tam jsou úžasné mikči s mickey mouse .. taky bych si chtěla takovou pořídit .. je to rostomilé .. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
RSS 2.0