Jsem taková jaká jsem ..

Publikováno: 2011-04-0501:32:21 / / © Lilyen Smitten

Šílenec útočí bacha ať vám nepraskne obrazovka :D hehe.. už to bohužel nebude lepší, takže se musíte smířit s tím obludným tvorem na této fotografii, který vás bude provázet na blogu .. doufám, že kvůli mě teď neutečete a budete mími čtenáři i doposud :D ..To by mě jinak velice mrzelo, musíte přeci brát na vědomí, že nikdo není dokonalý a já dvojnásobek toho ..


:P pfff co bych měla říkat .. Jooo budu si hrát na pindulínu .. "Jsem dokonalá :P krásná a miluji své tělo" :D:D:D vubec.. mám ráda muj pravej vlas v levé frontě :D a vůbec se za něho nestydím :D je skvělí .. že? Lidičky jsme opravdu šílená pro někoho až k nevydržení či nesmyslný tvor .. takže se smířím i s tím, že budu pro vás za blázna. Protože já prostě miluji srandu a ráda se směju .. jsem sice někdy protivná a nerví, či urýpaná, ale tak to každej ne? .. Nebo jenom já? :-O :D ne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
RSS 2.0