My favorite Nail Polish ♥

Publikováno: 2011-04-0512:47:59 / / © Lilyen Smitten

Nejsem typ holky co potřebuje doma 100 laků které jsou ji pak stejně na prd mám jich přesně 10 a stačí mi bakelse. Tyto 4 barvy mám nejradči a nejčastěji je nosím. Essence a NYC jsou super značky které mají širokou škálu barev a to nejden laků, ale i stínu a to není vše ještě tá cena je pro nás studeny úžasná. Takže pokud si budete chtít koupit nějáký lak určo koukněte do regálu Essence či NYC. Doporučuji jsou kvalitní, dlouho vydrží a barvy jsou syté a pestré. Jinak já mám ráda tyrkysovou, fialovou a takové ty krémové barvy :) 



Kommentarer
Postat av: klaarushe

ten 2. zleva mám taky :) Super barva ;))

2011-04-06 @ 08:41:58
URL: http://klaarushe.blogspot.com
Postat av: Lilyen Smitten

Jooo že? ♥ :) essence a nyc jsou skvělé ...

Postat av: Luczynka

To je divný:/ Všem laky od Essence vydržej několik dní, mě vydrží tak 2 dny a už se loupe:/

Zato NYC mám fakt ráda a lak mi vydrží na nehtech klidně týden:-)

2011-04-10 @ 10:41:06
URL: http://luczynka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
RSS 2.0