Ná téma nesmyslné blogařky a jejich "úchvatnost"

Publikováno: 2011-04-0518:49:41/ / © Lilyen Smitten

Nechci být jedna z těch pomluvačných holek nebo podobně. Jen mi nejde do hlavy pár vytypovaných slečen které mají blog .. Takové ty sebevědomé princezny které píši jen o sobě a co 5 minut davají fotky se svým oblečením .. Je to super, když někdo ukáže jak mužeme věci kombinovat, ale psát jen furt o tom co si kdo nekoupil nebo se předvadět mě už nebaví. Všechny blogy co koukam poslední dobou jsou jen o tom .. a to mě mrzí. Je mi to v podstatě jedno, ale blog by měl být každý jedinečný a né, že kliknu na stránku a vím co tam bude.. :D Nemám pravdu? Možná mě teď pár slečen pomluví či poštvou, ale mě je to jedno :) ja se s toho neopupínkuji.. :D Nejvíc mě dostává, když někdo vymyslí nesmyslný styl který by si nevzala na sebe ani babička, popřípadě nějáke zvíře či obluďák .. Někdy to fakt nechápu... je mi to jak říkám jedno, co kdo nosi, ale aby nás někdo poučoval o tom, že je to moderní a, že to bude nosit každý. Tak to fakt nevím. Je spousty holek které se umí skvěle obléct a poradit a o to přesně jde.
Každá nemá na to fotit fotky co denně nosí, protože každá žena je na něco jiného dobrá.. Mě sama o sobě nebaví pořád fotit co nosim .. příjde mi to za 1 nudné za 2 okoukané a za 3 to má každá na blogu. Sem tam vyfotím, ale nepotřebuji denně. Mimochodem ještě nemůžu přijít na jeden kloub a to je pro mne velice prekerní  :D proč nepíšete o svém životě co vás baví co máte rádi, bez čeho nemůžete být nebo prostě foťte fotky které nikdo nemá.. Říkám je mi to jedno o čem kdo píše, ale i není, protože už nevím kam chodit abych si přečetla nějákou zajímavost či kdo měl jaký den.. nebo nějáke super fotky.. :) je vás málo .... tak zkuste svůj blog změnit .. na jedinečný :) a nápadity... Možná pro to, že jsem upřímná a možná odlišná nemám tolik čtenářů, ale já věřím v to, že se to jednou změní a bude mě číst 1000 lidí ... :) Řekla jsem jen to co jsem musela a to co mě mrzí neberte si to někdo šatně jen prostě chci aby každý blog měl něco jedinečného o to mi jde....
Tyto styly se mi  vůbec nelíbí .. možná vám ano, ale mě ne .. je to přeplácané a nebo se kousky oblečení nehodí k ostatním věcem .. a nebooo jsou špatně zkombinované .. je těch důvodů mnoho :D

Kommentarer
Postat av: Terezsia

Ja s tebou uplne nesouhlasim...jako ano, na jednu stranu te chapu..a jsou blogy, ktere me taky nebavi...a jsou blogy, ktere mi prijdou spatne a maj treba pres tisic ctenaru.... ale ja osobne se proste neridim tim, co se komu libi a co ne.... muj blog je muj blog, moje misto, kde si muzu davat, co chci a tak to tak delam.... kdyz mam chut vyfotim sve obleceni... kdyz ne, tak to neudelam...ale neridim se nicim jinym nez sebou samotnou a tim, co se mi prave ten den chce udelat:)

pekny den:)

2011-04-12 @ 13:16:40
URL: http://frenkiesgirl.blogspot.com/
Postat av: Lilyen Smitten

Tak jako je to můj názor a ten mi nikdo nevezme :) já to vidím jen, že každá holka myslí už jen sama na sebe...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
RSS 2.0