Ach Hair ♥

Publikováno: 2011-03-2422:13:32 / / © Lilyen Smitten

Miluji Vlasy, miluji zajímavé a netradyční účesy, které vypadají dokonale. Vždycky když sem byla málá chtěla jsem být vílou, měli tak krásné vlasy. Podle nich beru inspiraci až do dnes.. No opravdu :) Jáké máte rádi účesy? Líbí se vám romantické, nebo pestrobarevné? Já miluji Fialovou a rozhodně bych se nebránila melému fialovému pramínku. Co se týče mých vlasů tak sem za celí můj život prostřídála pěknou škálu barev. Měla jsem od Platinové až po tyrkysovou, byla jsem ujetá, ale myslim si, že jsem ještě teď, ale co se týče barvy na mé hlavě. Už asi u ní zůstanu. Cítím se v ní dobře :) A doufám, že my sluší. Ale tak, když sem taková menší kadeřnice tak soudím dle mého názoru, že ano!! :D
♥ Dlouhé čené vlasy
♥ Velký oběm
♥ Lokny a rovné vlasy
♥ šílené účesy to jsem já!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
RSS 2.0