Boring day

Publikováno: 2011-03-2411:57:55 / / © Lilyen Smitten

Dnešní den je poněkud unavující a vyčerpávajíci nevím proč asi ta změna počasí či co. Ale je tak krásně jsem velice vděčná za to, že jsem se už dočkala, sice to není ještě to 100% teplo, ale i tak už to není na "oteplovačky" :D Heh včera jsem se rozhodla zrušit můj starej blog, protože mě nebavil byl o ničem, teď se budu snažit blog udělat tak aby byl podle mých představ a aby bavil i vás.

Co budu dneska dělat? Ani nevím ale asi půjdu fotit něco:), když je tak krásně! Mám ve 14:00 autoškolu, bojím bojím :D jsem strašnej strašpitl měla bych se uklidnit. Dneska bych si přála aby mi dojel můj drahý, protože už to bez něj nemohu vydržet :/. A co vy jak se dneska máte? Taky jste takový rozlámaní jako by jste se právě probudily se zímního spánku. Já bych řekla, že jsem i spala, protože jsem byla celej podzim a zimu divná:D otrávená,nudná, nezábavná atd ... to už není podstatné.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
RSS 2.0