Cool day ♥

Publikováno: 2011-03-3000:07:05 / / © Lilyen Smitten

Ahoj lidičky. Dnešní den byl po dlouhé době zase jiný. Mám tím na mysli, když jsem doma nevím co mám dělat, ale dneska za mnou přišla Adél a Kača takže opět srandy kopec. Pokecali jsme všechny úplně luxusně. Už dlouho jsem si tak nepokecala dozvěděla jsem se toli věcí které bych opravdu ale opravdu nečekala. Když už jsem u toho nejlepší je se dozvědět, že jste považováni za největší krávu všech doba a dozvíte se, že to říkala má "dobrá" ted už bývalá dobrá spolužačka no nebudu to řešit nemá to smysl... ale hodně mě to zamrzelo , ale co už ja jsem si na tu realitu už zvykla nemá se člověk zabívat zbytečnostma, protože jsme tu jen jednou...

okonce jsem udělala i fotky Adélce a byla velice moc spokojená. Dali jsme si kafíčko vyšli jsme si na zahrádku. Venku svítilo kásně sluníčko a bylo celkem teplo. O víkendu má být 23° jsem zvědavá .. pokud to výjde tak bychom opýkali bylo by fajn.. Dneska jsem jela za přítelem.. a parádička.. ale teď už je čas spát jsem za dnešek unavená tak Good Night ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
RSS 2.0