Im So Crazy ♥

Publikováno: 2011-03-2513:32:55 / / © Lilyen Smitten

Málo který člověk mě chápe, ale mě je to fuk, protože mám přátelé, rodinu a svého přítele a ti mě chápou a to mi stači k tomu abych byla štastná.. Jak už jsem říkala jsem taková jaka jsem a měnit se nebudu jak si budou lidé luskat :) Možná, že jsem někdy náladová, urýpaná a protivná, ale to snad každej. Nikdo není dokonalej a každý má své chybičky. Nesnáším lidi co se přetvařují a co se snaží být až moc inteligentní, přitom nejsou. Takové lidi nesnáším. Nemám ráda lež, nadávky a lidi co mě napodobujou. Ja vím možná jsem pro některé vzor, ale nemusí si dávat stejné jméno( přezdívku ) je to pak o tom, že lidé nedokážou být samy sebou. Originalita je na prvním místě. Nemám pravdu?



Kommentarer
Postat av: Amy:*

Můžu se zeptat přeš který program upravuješ fotky a kde se dá stáhnout? :) Děkuju..!

2011-04-15 @ 15:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
RSS 2.0