Inspiration Tatto's ♥

Publikováno: 2011-03-2413:02:55 / / © Lilyen Smitten

Už dlouho přemýšlím o nějákem tetování, ale nemohu se rozhodnout kam a co, aby mě to vystihovalo. Nemám ráda tetování které nepopisuje nic z vašeho života, nebo vaši osobu..  Proto musím přemýšlet a to velice dlouho, přece jen to je na celej život tak to musí mit šťávu .. Jak sem koukala a hledala našla jsem páár, které mě zaujali :) No nejsou rozkošné?

Jsem jediná která chce tetování nebo se najdou další lidičky? Myslím si, že je nás hodně. Jen ještě ty peníze dělají celkem problém. Kvalitni tetování stoji pěkné penizky a já jsem právě teď úplně švorc. Doufám, že se to k lepšímu obratí. Mimochodem co se týče tetování. Miluji Napisky na rukách, vlaštovky, peří, sovičky atd... je toho moc. Měla jsem nápad, že si nechám vytetovat vílu na krk. Proč? Jak už sem řekla víly zbožnuji a to už od malička. Vždy jsem chtěla být jako ony. Chtěla jsem mít dokonce i křídélka :D ach zase moc přeháním, ale to jsem bohužel já
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
RSS 2.0