My Favorite T-Shirt ♥

Publikováno: 2011-03-2722:32:55 / / © Lilyen Smitten

Co se týče triček jsem vybíravá. Jak někdo je maniak do bot tak já jsem maniak do triček :) nevím proč, ale prostě jsem taková, každý má nějákou tu slabost pro něco. Mám rádá trička šílená, elegantní, barevné, nosím trička hlavně i podle nálady.Nejsem typ holky, která chce docílit vypadat jako vychrtlá modelka. Nema potřebu se chlubit na blogu deně co si koupím. Stačí mi vám o tom napsat jednou za čas. A ani nejsem typ člověka co se musí vyvyšovat jaká není primadonka. Mám na to vše svůj názor nechci být hnusná, nebo tak, ale někdy ty holky nechápu. Proč se každá musí předhánět, proč "každá" chce vypadat jako anorektická modelka? K čemu vám to je? Mužům se takové ženy prostě nelibí.

Muži si raději šáhnou na krev a mlíko, né kost a kůže. A ještě k tomu většina těch modelek prošla nekonečnou úpravou photoshopem, aneb Photoshop tvoří dokonalost. Pak některé dívky dopadaj tak jak dopadaj, ale pozor nemůže za to jen úprava, ale ty fóra co se týče dieat, modeligu a dalších žvástů. Zpět k tričkám .. je mi jedno jestli tričko co si koupim neladí k mím ponožkám :D mě se prostě líbí a těm kdo má problém i z barvou kapasníku tak mi jsou takový lidé jedno.


Kommentarer
Postat av: Kejty

vrrr to starbucks ♥

2011-03-29 @ 09:19:48
URL: http://kejtycomedi.blogg.se/
Postat av: Anonym

To jsou fakt skvělý trikaa! AAW..♥ chci všechny, kompletně :D ♥

2011-04-14 @ 09:49:01
URL: http://time-for-biscuits.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
RSS 2.0