Rybí copky ♥

Publikováno: 2011-03-2910:50:33 / / © Lilyen Smitten

Šíleně moc se mi líbí právě rybí copánky, vypadá to tak nevině a krásně. Horší je to plest si to sama sobě. Možna, že je někdo šikovnej na tolik, že to zvládá, ale mě to jde uplést jen do boku. Líbí se mi, protože v nich žena vypadá, jako víla. Možná to vidím zase jen já, ale pro mě to tak je a bude. Luxusni je , když má někdo barevný melír. Vypadá to pak úplně zajímavě. Jediné co na rybích copkách nesnaším je.. to dlouhé pletení :D někdo kdo má v rukách cit a cvyk tak jede jak blázen, ale u mě to vážně nehrozí. Líbí se vám také rybí copanky? Jak dlouho zhruba si jej pletete a zda si ho umíte uplést samy? ♥ ♥ ♥

Nejkrásnější cop je, když má dívka husté vlasy, vypadá to bohatěji a více sexy. Ten blond s modrým také nevypadá špatně, ale není tak krásně upleten jako na prvnim obrázku. Asi se dívka snažila stejně jako já. No a ten poslední obrázek. Nejvíc luxusní účes nevím zda bych ho zvládla, ale zkusim až budu mit čas ...


Kommentarer
Postat av: Zuss

No mě se to šíleně líbí, ale dělám to většinou tak půl hodiny, né-li víc :D

2011-04-14 @ 10:00:12
URL: http://time-for-bicuits.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
RSS 2.0